dinsdag 17 november 2015

This is nice!!!





Stampin'Up!® heeft een aantal stempelsets geselecteerd waar je nu 20% korting op krijgt; hoe cool is dat?? Ik heb al een stempelset gezien die op mijn wensenlijstje staat, dus ik ga zeker een bestelling plaatsen:) Via onderstaande link kun je de stempelsets bekijken. Mocht je iets zien dat je wilt bestellen mail mij dan het artikelnummer, naam en prijs en ik regel het voor je. De verzendkosten naar mijn adres neem ik voor mijn rekening; dat scheelt alvast in deze dure maanden. En wie weet kom ik binnenkort bij jou in de buurt en kan ik het persoonlijk komen langsbrengen.

20% Off Stamps


Naast de stempelsets is er ook een lijst vrijgegeven van items uit de herfst/winter catalogus die gaan verdwijnen. Je hebt nog tot 4 januari de tijd om ze te bestellen, maarrrrr op=op!!! Dus wil je zeker weten dat je het nog kunt krijgen wacht dan niet te lang met bestellen( heb je gelijk een cadeautje voor pakjesavond of voor onder de kerstboom). Via onderstaande link kun je de lijst bekijken. Ook hier geldt: wil je iets bestellen mail mij dan het artikelnummer, bladzijde, naam en prijs en ik neem het mee in de bestelling. Je mag natuurlijk ook zelf bestellen(dit kan via het logo van de onlineshop in de sidebar links of via het tabblad bestellen). Maar in dat geval zul je met een creditcard moeten betalen en kan ik de bestelling niet controleren, omdat het rechtstreeks naar jouw huis wordt verzonden.


Tip: morgen worden de nieuwe weekly deals bekend, dus misschien zit 1 van de items die je wilt bestellen daar wel tussen.

Heel veel fun met alles bekijken.
Groetjezzzz,

Henriëtte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten