woensdag 25 november 2015

De maand december....

Nog een paar dagen en het is alweer december. Dat betekent dat Sinterklaas er weer aan komt. Hebben jullie al een lijstje klaar?? Ik wel; natuurlijk met leuke hebbedingetjes uit de catalogus:) Ik ga deze week de bestelling de deur uitdoen. Mocht je ook nog wat willen bestellen, laat het mij dan even weten. Dan doe ik jouw bestelling erbij, scheelt weer verzendkosten. Mocht je iets voor onder de kerstboom willen: bestellingen voor 15 december zijn nog gegarandeerd op tijd binnen!!! Dus wacht niet te lang. Je kunt om te beginnen de weekly deals bekijken; er zijn vandaag weer nieuwe bekend geworden. Klik daarvoor op onderstaande link.


Hebben jullie al naar de lijst met items gekeken die na 4 januari gaan verdwijnen??? Wacht niet te lang met bestellen; het zou jammer zijn als datgene wat jij net wilt hebben al uitverkocht is...
Hieronder volgt nog eenmaal de link.


Ik had jullie al verteld dat ik afgelopen weekend mijn creatieve kerstkaarten weekend bij mijn tante en nichtje had. Jeetje, wat was het gezellig!!! We zijn weer helemaal bijgepraat en hebben ons heerlijk creatief kunnen uitleven:) Hieronder een aantal voorbeelden van wat ik gemaakt heb.



Ik wilde dit jaar wat verschillende soorten kerstkaarten maken. Natuurlijk wat nieuwe technieken uitproberen met Stampin' Up!® artikelen, maar ook wat andere technieken. Ik had van tevoren al mijn magazines doorgeneusd en wat voorbeelden meegenomen. Ik ben erg tevreden over de eindresultaten. Vooral de sneeuwpop in de want en de pinguin met iglo vind ik erg mooi.

Nu kijken of ik thuis nog wat kerstkaarten kan maken. De komende week staat natuurlijk in het teken van Sinterklaas, want ook hier zal hij wat gaan brengen. Ik wens degene die het dit weekend al gaan vieren een fijne pakjesavond.

Groetjezzzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten