zaterdag 14 november 2015

D-day

Gisteren was het dan eindelijk zover....mijn 1e party. Toch wel spannend, maar ik heb een heerlijke avond gehad!!! Er waren een stuk of 10 dames en ook 4 meiden. Natuurlijk hebben we, na een klein praatje, ook iets gemaakt. Ik had gekozen voor een kerstkaart met de stempelset "flurry of wishes". Zo zag mijn voorbeeld er uit:

Het was leuk om te zien dat geen één kaart hetzelfde is geworden; iedereen ging op zijn eigen manier er mee bezig. Uiteindelijk ben ik ook weer op leuke ideeen gekomen:)

Tijdens de avond kreeg ik ook de vraag of ik kinderfeestjes organiseer en kreeg ik een leuke suggestie aangereikt. Ik ga me hierin verdiepen en wie weet horen/zien jullie binnenkort iets nieuws.
Al met al was het een leerzame avond voor mij, niet alleen omdat het mijn 1e keer was. Ik hoop dat er nog meer party's of workshops volgen. Dus mocht je zin hebben of mensen kennen die het leuk vinden om creatief bezig te zijn, aarzel dan niet en mail mij!!!

Ik heb deze week wel bij het tabblad workshops iets nieuws geplaatst. Het is nu ook mogelijk om een workshop cadeautasjes te doen!!! Ook ben ik kant en klaar pakketten voor cadeautasjes aan het maken, zo gauw deze klaar zijn zal ik ze posten. Volgende week is het weer een rustige week en wil ik tijd uittrekken voor dat soort dingen.

Als laatste nog een foto van het aardigheidje dat ik voor iedereen die op de party was heb gemaakt. Daarna ga ik maar eens een avond bankhangen; iets anders dan de hele week 'savonds op zolder bezig met knutselen en voorbereiden:)

Groetjezzzzz,

Henriëtte.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten