donderdag 4 februari 2016

Zo snel...

Wat gaat een  week toch snel; soms heb ik het gevoel dat ik per dag 24 uur tekort kom. Hebben jullie dat ook??

Deze week ben ik verder gegaan met 2 nieuwe workshops. Hieronder alvast de preview:
Allereerst een workshop waarin we een giftcard houder gaan maken met een bijbehorende kaart.


Ik ben ook druk bezig met een workshop waarin we 2 condoleancekaarten gaan maken met 2 verschillende technieken. Ik ben nog druk bezig met het oefenen van 1 bepaalde techniek, maar ik kan al wel vast een foto van de andere techniek laten zien.
Ik heb bij deze kaart gewerkt met het timeless elegance designpapier. Wat een leuke set is dat!!!

De nieuwe weekly deals zijn ook erg gaaf deze week. Ik ga zeker de delicate ornaments dies bestellen. Een tijdje geleden had ik de bijbehorende stempelset al aangeschaft, dus deze dies stonden wel op mijn wensenlijstje. Deze set komt volgend jaar weer terug in het najaarsassortiment, dus de stempelset kun je er later nog bijkopen:) Wat ik verder nog ga bestellen weet ik niet, maar het zal vast wel gaan lukken denk ik:)


Ik ben nog steeds rustig aan het wachten op de uitslag van de 2 challenges waaraan ik mee doe( nou ja, rustig....ik word nu toch wel erg nieuwsgierig). Hopelijk duurt het niet te lang meer. Deze week ga ik op zoek naar nog wat challenges, want het is toch wel erg leuk om mee te doen!!!

Dit was het weer voor deze week. Groetjezzzz,

Henriëtte.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten