maandag 15 februari 2016

Workshops

Voor de maand maart heb ik 2 verschillende workshops gepland. Als 1e een workshop waarin we 2 verschillende condoleancekaarten gaan maken. Niet echt een onderwerp waar je graag aan denkt, maar helaas sturen we ook nog wel eens condoleancekaart. Zelf vind ik het persoonlijker om een eigengemaakte kaart te sturen; zeker bij dat soort momenten.
1 van de kaarten die we gaan maken.

De workshop is op de volgende data:
* vrijdag 4 maart.
*Donderdag 10 maart.
* Woensdag 30 maart.

Tijdens de 2e workshop gaan we een aantal verjaardagskaarten met de serie "it's my party" maken. Bij deze workshop gaan we wel een beetje stevig doorwerken, maar er is zeker nog ruimte voor een praatje en een versnapering.

De data voor deze workshop zijn:
* Woensdag 2 maart.
* Donderdag 17 maart.
* Dinsdag 22 maart.
De workshops zijn van 9.30-11.30 uur en kosten €7,50. Ze zullen bij mij thuis plaatsvinden. Heb je zelf een enthousiast groepje van ongeveer 6 personen, dan kan ik ook naar jou toekomen. Er kan dan eventueel ook een andere datum gepland worden. Natuurlijk hoef je voor de workshops niks mee te nemen, behalve een lekkere dosis enthousiasme!!!

Lijkt het je leuk of ken jij iemand die dat erg leuk zou vinden, mail mij dan.

Vandaag is de laatste dag dat je mij je bestelling kunt doormailen. De weekly deals zijn echt heel erg gaaf; dus loop ze niet mis:) Om je nog even weer een beeld te geven,,,,,


Groetjezzz,

Henriëtte.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten