vrijdag 12 februari 2016

Nieuwe weekly deals

Wauw!!! Wat zijn de weekly deals de laatste periode toch leuk. Elke week zie ik wel meerdere dingen die ik graag wil hebben.

De banners framelits zijn erg handig om even een snel kaartje mee te maken. Je kunt gewoon een reststukje designpapier gebruiken( die hebben we meestal genoeg). Ik heb een voorbeeld gemaakt, zodat je een idee krijgt van wat ik bedoel.


Deze week ga ik zelf zeker voor de "work of art" stempelset; daar zitten stempels in waarmee je zulke leuke achtergronden voor je kaarten kunt maken. Ik heb de sets "gorgeous grunge" en "timeless textures"al en ik merk dat je door middel van wat inkt en zo'n stempelset niet eens een designpapiertje nodig bent:) Onderstaande kaart heb ik gemaakt voor iemand die een opstekertje kon gebruiken. Links onderin heb ik de set "gorgeous grunge" gebruikt en aan de rechterkant "timeless textures". De kaart heb ik afgemaakt met bloemen van de set "petite petals", wat plakparels en een tekst.

Mocht jij ook iets leuks zien, mail mij dan je bestellijstje door. Ik ga dinsdag aanstaande bestellen!!!

Groetjezzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten