woensdag 7 oktober 2015

Challenge

Vandaag is het mij gelukt om het kaartje af te maken voor de challenge van Dutch Card Lovers. Je moest aan de hand van een sketch een kaart maken en omdat ik toch nog een geboortekaart voor de juf van vorig jaar wilde maken, heb ik beide dingen gecombineerd. De juf krijgt een meisje, dus de kleuren waren zo gekozen.

Als basis heb ik voor wit gekozen; blijft toch wel het mooiste vind ik. Voor de kleuren ben ik uitgegaan van dessignpapier "Butterfly dreams" van Magnolia( cirkel met de vlinders). Ik begonnen met de roze achtergrond te voorzien van wat verf en zilveren embossingpoeder. Daarna heb ik alle embellishments toegevoegd.

De vleugels van de vlinders van de cirkel linksboven heb ik losgeknipt om een 3D effect te creeëren.

Ik ben erg tevreden over het eindresultaat. Nu nog even wachten totdat de baby geboren is...

Groetjezzz,

Henriëtte.






3 opmerkingen:

  1. Die is leuk! Vrolijk en speels! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal zij blij zijn hiermee! Een heel mooie lekker roze kaart, perfect voor een meidje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooie kleurencombinatie en veel te zien. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen