woensdag 14 oktober 2015

De laatste puntjes op de i.

Alweer een week om... de tijd vliegt voorbij. Deze week( in afwachting van het arriveren van mijn bestelling) mijn blog verbeterd en veel op het internet rondgeneusd. De ideeën voor workshops beginnen goed te komen; nu nog even op papier gaan zetten en een voorbeeld gaan maken. Hetzelfde geldt voor de kant en klaar pakketten. Ik zit zo bomvol leuke ideeën....

Ondertussen ook achter de schermen veel bezig met de laatste puntjes. Zorgen dat mijn naam nu ook in de online shop staat, zodat jullie ook echt naar mijn winkel kunnen. De kasten leegruimen voor alle leuke nieuwe dingen die onderweg zijn, een doos maken waar alle basisspullen voor de workshops inzitten.... Tijd te kort( een gezin, werk en een sociaal leven vraagt ook tijd). Maarrrr. Nog 2 weken en dan heb ik elke ochtend tijd:) Tot de tijd alle momentjes tussendoor goed benutten.

Vandaag is de nieuwe weekly deals begonnen; producten die tot volgende week woensdag in de aanbieding zijn. Je kunt deze producten t/m aanstaande dinsdag kopen met korting, dus wacht niet te lang. Stampin'Up1® lanceert elke woensdag nieuwe weekly deals. Het is van tevoren niet bekend welke producten het zijn, dus dat is elke week een verrassing:) Als je links in de sidebar op de onlineshop logo klikt kom je in mijn winkel. Klik op de linkerkant op "weekly deals" en je ziet wat ze deze week hebben uitgekozen. Ik ben hard bezig om door middel van een  link via facebook en blogberichten de weekly deals aan je te laten zien, maar het valt niet mee met al die technologie. Mijn specialiteit ligt toch meer in het knutselen:)

Natuurlijk blijf ik je op de hoogte houden. Mocht je mensen kennen die deze site echt eens moeten bezoeken, aarzel dan niet....

Groetjezzz,

Henriëtte.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten