dinsdag 19 januari 2016

Challenge

Zondag en maandag ben ik druk bezig geweest met het maken voor een kaartje die ik aan de volgende challenges laat meedoen:


Bij Stampin your way is het thema vervoer, en bij cheerful sketches moet je iets maken aan de hand van de volgende sketch.
Omdat ik de serie "going global"( spring/summer catalogus blz 39)en de stempelset "the sky is the limit" heb ben ik daarmee aan de gang gegaan. Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid, omdat ik dat iets mooier en unieker vond. Dit is mijn uiteindelijke inzending geworden:


Voor deze kaaart heb ik de volgende producten van Stampin'Up!® gebruikt:
* Cardstock "mossy meadow" en "very vanilla".
* "Going places" designer series paper stack.
* "Going global" clear mount stampset.
* "The sky is the limit" clear-mount stampset.( sale-a-bration catalogus; kun je gratis krijgen als je een bestelling boven €60,-- plaatst).
* Inkt pads: lost lagoon en basic black.
* Stars framelits.
* Linen thread.
 
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden; dat hoor ik graag in een reactie die je hieronder achter kunt laten.

Groetjezzzz,

Henriëtte.





6 opmerkingen:

  1. Hij is leuk hè dit vliegtuig. Mooie kaart heb je er mee gemaakt.
    Leuk dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje is dit!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
    Bernadet
    *Cheerful Sketches DT*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor!! succes bij Cheerful Sketches.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje geworden, hoop op te zien, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt.
    Bedankt om deel te nemen aan onze challenge bij Cheerful Sketches.
    Succes!
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart Henriëtte!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen