woensdag 11 mei 2016

Nog een paar weken en dan is het zover; dan mogen jullie ook uit de nieuwe catalogus bestellen!!! Ben je al nieuwsgierig??? Kijk dan op donderdag 26 mei op mijn blog, want dan doe ik weer mee met de bloghop van team Utopia. En ook dit keer laten we met z'n allen zoveel mogelijk nieuwe producten zien. Waar ik mee ga werken, hou ik nog even geheim. Maar ik kan je vertellen dat het lekker kleurrijk word:)

Onderstaande kaartje heb ik zondagochtend voor mijn schoonmoeder gemaakt. Mocht je de kleuren niet herkennen; dat klopt. Ik heb gewerkt met 2 nieuwe in color kleuren, washi tape van de nieuwe in color en met een nieuwe stempelset( kijk goed naar de achtergrond). Verder heb ik de thinlits gebruikt van Blooming love, de kleuren rose red en crumb cake, rhinestones en de stempelset met bijbehorende pons van petite petals.

Het blijft zo heerlijk om binnen no time zoiets te kunnen maken. Voor Stampin'Up!® werkte ik met lay-outs, omdat ik anders vast kwam te zitten. Deze kaart heb ik in 15 minuten uit mijn mouw geschud:) Als ik dit kan kun jij dat ook!!! Meld je aan voor de workshops en ik laat je zien hoe!!!

Ik heb 2 nieuwe workshops geplaatst onder het desbetreffende kopje; een workshop waarin we 2 kaarten gaan maken met lekkere frisse kleuren en een workshop waar we van restjes papier 5 verjaardagskaarten gaan maken. Wil jij ook zo'n workshop volgen?? Neem dan contact met mij op. Ik kan ook op locatie komen.

Ik heb ook een aantal pakketten samengesteld waarin cardstock, designpapier en embellishments als knopen en lint zitten. Deze vind je onder het desbetreffende kopje bovenaan deze pagina. Ik kan mij namelijk voorstellen dat je zelf niet alles wilt of kunt aanschaffen. Met deze pakketten kun je een aantal kaarten maken.

Dit was het voor nu. Groetjezzzz,

Henriëtte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten