maandag 7 maart 2016

Het is al even geleden dat ik iets geschreven heb, dus de hoogste tijd...
Afgelopen periode ben ik wel bezig geweest met dingen uitproberen en workshops opzetten( behalve dan in de week dat mijn kids vakantie hadden). Heb jij zin in een in een workshop, kijk dan even onder het kopje workshops. Heb je een ander leuk idéé voor een workshop, laat het mij dan weten.

Afgelopen weekend heb ik een kaartje gemaakt voor een oppaskind van mij. Zij was vrijdag jarig en bij een verjaardag hoort natuurlijk een cadeautje. Zij is aan het sparen voor een nieuwe mobile telefoon, dus een bijdrage daarin was erg welkom. Nou vind ik het niet leuk om zo geld te geven en dus heb ik een leuk kaartje gemaakt.

Nu maar hopen dat ze het snel bij elkaar gespaard heeft:)

Nu ik steeds meer van die leuke spullen van Stampin' Up!® krijg, merk ik dat ik een gebrek krijg aan bergruimte. Inmiddels is de spelletjeskast omgetoverd tot Stampin' Up! kast en ben ik nu nog bezig om alles wat er uit die kast kwam uit te zoeken en weg te gooien. Een hele klus kan ik je vertellen....
Ik heb zoveel bewaard( zoals mijn moeder altijd zei:"je moet nooit zomaar iets weggooien. Je weet nooit waar je het nog voor kunt gebruiken): voorbeelden van kaarten en doosjes, teksten, knipvellen, stickertjes, karton.... eigenlijk teveel om op te noemen. Ik had heel veel op mijn bureau gezet met de bedoeling om het uit te zoeken. Natuurlijk kwam het daar nooit van. Maar inmiddels heb ik al aardig wat opgeruimd en weg gegooid!!! Hopelijk heb ik binnenkort mijn bureau zo leeg dat ik de spullen van Stampin' Up! nog dichter binnen handbereik kan leggen:)
En ondertussen blijf ik gewoon bestellen, want zeg nou zelf. Het blijven toch mooie spullen. En ik merk dat ik sinds ik dit avontuur ben begonnen meer aan het knutselen ben en er enorm van geniet. Zo heerlijk om regelmatig creatief bezig te gaan en alles even te vergeten. Hoe belangrijk is knutselen voor jou??

Dit was het voor deze week. Groetjezzzz,

Henriëtte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten