woensdag 13 januari 2016

Al weer een week om; wat gaat dat toch snel. Ook deze week ben ik weer druk bezig geweest. Ik ben nieuwe workshops aan het proberen, want ik wil toch workshops hebben die iedereen qua techniek aan kan. De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met giftcard holders; een mapje oid waarin je een cadeaukaartje( bijvoorbeeld van een grote speelgoedwinkel:)) of geld kunt stoppen. Tegenwoordig vragen zoveel mensen dit voor hun verjaardag. Ik heb inmiddels 2 verschillende soorten die niet alleen leuk zijn om te zien, maar ook gemakkelijk te maken. Ik hoop vandaag de foto van de voorbeelden onder het kopje "workshops" te kunnen plaatsen....
Mocht je graag een workshop willen volgen, laat het dan weten. Heb je een groepjes van 4 tot 6 enthousiaste mensen, dan kom ik naar je toe en krijg je van mij de workshop cadeau!!!

Wat ik vandaag wel ga plaatsen is de link naar de nieuwe weekly deals. Ik vind er dit keer leuke deals bij. Ik denk dat ik het baker's twine ga bestellen en de ballonnen. Altijd handig om in huis te hebben als je nog snel een kaartje wilt maken. Eigenlijk zou ik dat soort dingen op voorraad moeten hebben, maar het lukt maar niet om de tijd daarvoor te vinden:( Ik ben benieuwd wat jij gaat bestellen.



Helaas blijft het maar niet lukken om de link goed werkend te krijgen:( Daarom heb ik in de linker sidebar een link geplaatst. Hopelijk werkt deze wel. Ik zal ondertussen blijven proberen om de link goed werkend te krijgen, Sorry voor het ongemak!!!

Als je in de onlineshop in de linker sidebar op "project ideas" klikt, kun je ideeën op doen wat je allemaal met de nieuwe producten kunt maken. Altijd leuk om even te neuzen vind ik. Want zoals ik al heel vaak tegen mensen zeg: ik bedenk niet alles zelf, ik kom vaak op een idee door bij anderen te kijken.

Ik ben deze week ook bezig met de voorbereiding van de teamdag van Team Utopia die wij aanstaande zaterdag hebben. Een van de vele voordelen als demo van Team Utopia. Ik ben erg benieuwd wat wij gaan doen en waar wij dat stuk card board nu voor gaan gebruiken, Natuurlijk ga ik het delen met jullie!!! Voor nu ben ik mijn spulletjes aan het verzamelen en ga ik vrijdag nog wat lekkers maken voor de lunch. Ik wens jullie veel kijkplezier bij de weekly deals!!!!

Groetjezzzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten