donderdag 24 december 2015

Bijna een nieuw jaar!!!



Nog iets meer dan een week en dan is het al weer 2016!!! Dat betekent een nieuwe voorjaarscatalogus en een nieuwe sale-a-bration catalogus van Stampin'Up!®. Ik heb beide al in huis en er staan zulke leuke dingen in:) Voor elke €60,00 die je besteld, mag je een gratis product uit de sale-a-bration kiezen!!! Er zijn een aantal artikelen maar beschikbaar tot 15 februari, dus wacht niet te lang met bestellen zou ik zeggen.

Een voordeel van demonstratrice zijn is dat je pre-orders mag plaatsen en natuurlijk kon ik mezelf niet beheersen en heb de 1e dingen uit de nieuwe catalogus thuis liggen. En er staan nog meer leuke dingen in, dus ik ga het nieuwe jaar zeker goed beginnen met nog een bestelling....

Om julllie vast mee te laten genieten, is er op 30 december een bloghop van verschillende demonstratrices van team Utopia. Natuurlijk ga ik ook meedoen:) Ik heb mijn 1e creatie al klaar, dus kom gewoon even kijken de 30e.
Wat is een bloghop?? Elke deelnemende demonstratrice plaatst één of meerdere creaties met producten uit de voorjaarscatalogus en/of uit de sale-a-bration catalogus op haar blog, met onderaan de blog een link naar de volgende deelnemende demonstratrice. Op die manier kun jij van blog naar blog hoppen om alle creaties te bekijken en inspiratie opdoen. Om er voor te zorgen dat je niet tig keer dezelfde producten ziet, hebben we onderling afgestemd wie met welke producten iets maakt. Zo heb je aan het eind van de bloghop een aardig beeld van wat er in de nieuwe catalogus staat en kun je vast een wensenlijstje maken:)
Vanaf 5 januari kun je je bestellingen plaatsen!!! Natuurlijk ga ik de link naar de nieuwe catalogus links in de sidebar zetten, dus hou mijn blog goed in de gaten!!!

Het is vandaag donderdag en dat betekent dat de nieuwe weekly deals bekend zijn. Hieronder vindt ej de link.

Ik ga zelf ook een bestelling plaatsen, want ik wil het cardstockpakket en nog wat dingen van de end sale erg graag hebben. Mocht je ook iets willen bestellen, laat het mij dan weten voor dinsdag. Dan neem ik je bestelling meteen mee. Dat scheelt weer verzendkosten:)

Voor de komende dagen wens ik jullie veel gezelligheid toe met de mensen die je lief zijn!!! Zelf ga ik genieten van mijn gezin en de verjaardag van mijn jongste dochter( oke, en ook voor mijn eigen verjaardag) voorbereiden. Die wordt zondag al weer 7 jaar#watwordtzesnelgroot:(

Groetjezzzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten