maandag 7 september 2015

Een nieuwe start.

Een nieuwe start....

Het is lang geleden dat ik voor het laatst iets geschreven heb. Er is veel gebeurd, maar de grootste verandering is wel dat ik besloten heb om alleen nog BSO te gaan doen en daarvoor in de plaats iets te gaan doen met mijn passie. Vanaf oktober word ik demonstratrice voor Stampin'Up!®. Zij maken geweldige dingen als ponsen, stempels, dies en karton. Ze werken veel met kleurenfamilies waardoor je de producten goed kunt combineren. Zelf ben ik er helemaal weg van en mijn vingers jeuken dan ook om dingen te gaan uitproberen. Ik heb al een lijst gemaakt van wat ik graag wil hebben en ik kan je vertellen dat die lijst lang is:) Ik word zo hebberig als ik in de catalogus kijk....( jammer dat die geldboom niet bestaat).
De producten van Stampin'Up!® zijn alleen niet in de winkels te koop. Je kunt ze alleen via de demonstratrices kopen en.... via dit blog kan dat. Hoe cool is dat?? Ik zal vanaf oktober aan de linkerkant de link van de online webshop gaan plaatsen, zodat iedereen met één klik kan bestellen. Maar als je mij een lijstje geeft( persoonlijk of via de mail), kan ik de bestelling ook voor jou plaatsen. En het fijne is dat je bestelling ook gewoon bij jou thuis geleverd kan worden!!! 
Bezige bij als ik ben bied ik niet alleen de mogelijkheid om via mij de producten te bestellen. Ik wil ook workshops gaan doen, traktaties en presentjes gaan maken en nog een aantal leuke dingen. Ik zou zeggen; bovenin staan tabbladen en neus maar eens rond wat de mogelijkheden zijn.

Omdat ik nu druk bezig ben met de blogspot in orde te maken, vandaag een foto van 2 kaartjes die ik kort geleden gemaakt heb voor twee familieleden die diep in mijn hart zitten.



Voorop de kaart van Tilda met ballon heb ik het cadeautje verwerkt; 3 paarse snijmallen van bloemen die de jarige graag wilde hebben. Bij deze kaart heb ik geen producten van Stampin'Up!® gebruikt, maar zo krijg je wel een idéé van wat ik kan. De kleuren van de onderste kaart zijn ook kleuren die ik erg gaaf vind en ik ben dan ook helemaal weg van het eindresultaat.

Dit was het voor vandaag. Als laatste nog even een foto van een leuke spreuk die ik natuurlijk meteen aan mijn man heb laten zien:)

Groetjezzzz,

Henriëtte.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten