donderdag 10 maart 2016

Weekly deals.

De nieuwe weekly deals zijn er weer!!! Elke week zie ik er wel 1 of meerdere leuke dingen tussen; komt vast omdat ik nog heel veel dingen niet heb en erg van verzamelen hou:) Dit zijn de weekly deals voor deze week:


Zelf ga ik nog een keer het designpapier van pretty petals bestellen. Het is echt zo'n gaaf papier. Even een impressie van wat je er mee kunt maken.... Ik heb er een doosje mee gemaakt met de baker's box thinlits; een set waar ik erg blij mee ben.

Met alleen een papiertje van pretty petals, de baker's box thinlits, wat old olive en very vanilla cardstock , een tekststempel en wat markers maakte ik in no time dit leuke doosje. Altijd handig om op voorraad te hebben als je bijvoorbeeld geld of bonbons wilt geven.

In het blok zitten 48 dubbelzijdige velletjes designpapier. Mocht je maar een aantal velletjes willen, mail mij dan even. Je kunt bij mij namelijk ook losse velletjes( eventueel met bijpassende vellen cardstock) bestellen.

Zelf ben ik erg benieuwd naar het cotton papier. Lijkt me leuk om daar eens mee te gaan experimenteren:) Ik vind het wel lekkere frisse kleurtjes.

En natuurlijk ga ik voor het lint; een item waar ik altijd erg graag mee werk op mijn kaarten. Een klein stukje lint maakt een kaart zo anders.

Wil je ook iets bestellen, laat het mij dan voor aanstaande dinsdag via de mail weten!!! Dan neem ik het met mijn bestelling mee. Scheelt weer verzendkosten:)

Dit was het voor vandaag. Ik ga beneden lekker in het zonnetje stempelen en wachten op mijn bestelling die hopelijk vandaag binnen komt.

Groetjezzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten