donderdag 19 november 2015

Nieuwe weekly deals

Gisteren zijn de nieuwe weekly deals bekend geworden. Via onderstaande link kun je ze bekijken. Mocht je iets leuks zien( of iets anders in de shop) dan kun je mij je bestelling mailen. Vergeet niet het artikelnummer, naam van het artikel, de prijs en de bladzijde in de catalogus te vermelden.


Gisteren heb ik een workshop gevolgd waarin ik 5 kerstkaarten in 2 uur heb gemaakt. Dit zijn de kaarten die ik heb gemaakt:



Mocht je ook een workshop willen doen waarin we de stempelset en ponsen van de flurry of wishes gebruiken, mail mij dan. Ik wil graag met jou aan de gang!!!

Vandaag staat in het teken van mijn tassen en knutselspullen inpakken, want ik ga een weekend bij mijn tante en nichtje kerstkaarten maken. Elk jaar november doen wij dit een weekend en je snapt natuurlijk wel dat ik daar enorm veel zin in heb:) Zo vervelend om een heel weekend te moeten knutselen...

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
Groetjezzz,

Henrieëtte.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten