woensdag 7 oktober 2015

Yes!!!

Eindelijk is het zover; ik ben officieel begonnen als demonstratrice voor Stampin'Up!®. Ik heb deze week mijn benodigde gegevens gekregen, dus ik kan nu de link voor de online catalogus gaan plaatsen. Mocht je een bestelling willen plaatsen......
Vandaag zal ik veel achter de computer zitten om de belangrijkste dingen te gaan regelen. Net als anders zal de ochtend wel voorbij vliegen:( Hou deze site en mijn facebookpagina dus maar in de gaten, want ik ga onder andere de Weekly deals plaatsen.
Ik hoop deze week nog mijn starterskit binnen te krijgen. Daarin zitten producten waarmee ik traktaties kan maken. Mocht je zin hebben in een workshop of iemand anders kennen die daar zin in heeft, kijk dan even onder het kopje "workshops". Voor de workshop kun je je nu al opgeven. Ook is het mogelijk om een bestelling te plaatsen, zie "traktaties/presentjes/kaarten". Ik heb zin om te beginnen, zeker nu ik weet dat ik vanaf 28 oktober alleen nog 'smiddags werk:)
Nu is het tijd voor een kop thee en daarna hard aan de slag zodat jullie ook snel kunnen meegenieten.

Groetjezzzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten