woensdag 23 september 2015

Aftellen.....

Nog 7 nachtjes slapen en dan is het 1 oktober; de dag dat ik alles klaar wil hebben om officieel te starten met Stampin' Up!®. Ik heb net 3 visitekaartjes ontworpen en een favoriet uitgekozen. Natuurlijk met een afbeelding van een druk bijtje:)

De afgelopen week heb ik veel doorgebracht op het internet om te kijken op andere blogs wat voor informatie daar op staat en natuurlijk ben ik ook het internet afgestruind om leuke creatieve ideeën te zoeken die ik met jullie wil gaan doen!!! Ik kan al wel vertellen dat ik binnenkort een leuke set krijg om een workshop kindertraktaties te gaan geven. Mochten er belangstellenden zijn...

Het is de bedoeling dat we tijdens de workshop 2 of 3 verschillende traktaties gaan maken die voor een ervaren creatieveling te doen is, maar ook zeker voor een beginneling. Ik zorg er voor dat iedereen uiteindelijk met een afgemaakte creatie naar huis gaat.
Als jij voor mij 4 of 5 enthousiastelingen hebt, kom ik bij jou thuis de workshop geven, Natuurlijk staat er voor jou een leuke verrassing klaar als gastvrouw:) Ik neem alle materialen mee en zorg ook voor iets lekkers. Als jij koffie of thee hebt, wordt het vast een succes!!!

Mijn blog is inmiddels al redelijk op orde. Er staan bovenin een aantal tabbladen waarin je informatie kunt vinden over hoe je de producten van Stampin'Up! kunt bestellen, een stukje over workshops en cadeaubonnen en natuurlijk over het bestellen van traktaties/presentjes/kaarten. Want het blijft toch kriebelen om op bestelling dit soort dingen te maken. Ik moet alles nog tot in de puntjes uitwerken en wat foto's plaatsen, maarrrrr.... in grote lijnen staat alles er al op.
Wat er nog niet op staat zijn het stukje over verkoopparty's en de links van de online winkel en catalogus. De links komen aan de linkerkant, maar dat gebeurt pas na mijn officiële aanmelding bij Stampin'Up!
Het lijkt misschien dat ik niet erg actief ben op mijn blog, maar zoals je kunt lezen ben ik achter de schermen toch wel een behoorlijk bezige bij geweest( en dat naast de normale dingen als werk en gezin).

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden..... Tot nu toe kan ik nog steeds niet wachten om te gaan beginnen. Dusssss.... bazuin het lekker rond en wie weet doen we binnenkort gezellig een workshop.

Groetjezzzzzz,



Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten